nutizie

U sviluppu di l'industria glubale avicula in u 2020 pare esse più cumplicatu chè in l'anni passati. Tuttavia, per mezu di e dece parolle chjave è di i dece eventi maiò chì sò accaduti è accadenu, pudemu ancu vede alcune tendenze di sviluppu di l'industria avicola in Cina è in u mondu è a direzzione futura di a catena di alimentazione.
 
Parolle chjave unu : COVID19
 
A nova epidemia di corona hà causatu grandi perdite per a vita è e pruprietà di l'impiegati in l'industria avicola, mettendu in periculu a catena di l'industria avicula è a catena di fornitura
 
Tuttu ciò chì pò aspettà deve aspittà. Questu hè un veru ritrattu di u periodu più severu di a situazione globale di prevenzione è di cuntrollu di pandemia di a nova epidemia di corona. E cità, e strade, i paesi è e misure di quarantena anu fattu chì un gran numeru di ghjalline sia distruttu. Ci sò innumerevoli incidenti di fermate di fabbrica, carenze di manodopera, annullamentu o rinviu di mostre, più chjusi di hotel / ristorazione da parte di u consumatore, ritardi scolastichi, è residenti chì accatastanu beni. , I prezzi di u mercatu di l'ove è di u pullastru in parechje parte di u mondu anu ancu campatu grandi fluttuazioni è scossa, chì anu ancu purtatu enormi perdite ecunomiche à l'industria avicula.
 
Cum'è a pandemia COVID-19 continua à evoluzione è u so putere distruttivu continua à aumentà, a gestione di emergenza face di sfide senza precedenti. Più di 300 piante di trasfurmazione di carne è di pollame in i Stati Uniti, Canada, Brasile è l'Unione Europea anu avutu decine di millaie di impiegati infettati da COVID-19 è cunfirmati casi Almenu 20.000 persone è almenu 100 morti.
Sicondu un raportu publicatu da i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC), trà e persone infette da COVID-19 in l'usine di trasfurmazione di carne è di pollame in Nebraska, i Stati Uniti sò venuti da a zona di produzione (74%), u buffet / zona di riposu (51%), camerini (43%), entrate è uscite (40%) anu fattu una proporzione relativamente alta, mentre a proporzione di linee di produzzione di trasfurmazione cum'è a segmentazione hà righjuntu u 54%, chì era significativamente più altu ch'è a proporzione di 16% da a linea primaria di trasfurmazione / macellazione. Stu raportu analizza chì i fattori chì ponu influenzà u risicu di l'infezzione COVID-19 per e piante di trasfurmazione di carne è di pollame includenu a distanza fisica in u situ di travagliu, e condizioni sanitarie, è l'installazione di vita è di trasportu affollate. Chjama dinò per u distanzamentu suciale, l'igiene di e mani, a pulizia è a disinfezione. È a politica di permessi medichi. In questu sensu, l'esperti di l'industria anu dettu chì l'approvvigionamentu di carne ùn pò annullà a salute è a vita di u persunale di l'usina di trasfurmazione, è deve esse trovu suluzioni per prutege a so securità persunale.
 
Segunda Parolla Chjave: Influenza Aviaria
 
A grippa aviaria chì hè cambiata da un locu à l'altru ùn hà micca lasciatu piazza à a nova epidemia di corona, è si infuria sempre in parechji lochi ogni mese, pruvucendu un gran numeru di perdite di pollame
 
Comparatu cù u listessu periodu in 2019, u listessu hè chì da ghjinnaghju à nuvembre 2020, ci saranu novi epidemie HPAI di pollame ogni mese, è da ghjennaghju à aprile hè a stagione di alta incidenza, cù 52 novi casi, 72 casi, 88 casi, è 209 casi rispettivamente. alzà. Differente da l'anni precedenti, i dati publicati da l'OIE mostranu chì dapoi u 2020, l'epidemia di HPAI ùn hà micca solu purtatu una grande minaccia per a salute di u pollame, ma hà ancu purtatu rischi per a salute di animali chì ùn sò micca i pollame. Ci hè dui novi fochi in Kazakistan. L'epidemia HPAI di sottotipu H5 di volatili di razza libera hà causatu un totale di 390 porchi suscettibili, 3.593 bovini, 5439 pecuri, è 1.206 cavalli, ma ùn hà micca fattu chì questi animali suscettibili si infettanu.
 
Da u 1 di ghjennaghju à u 16 di nuvembre di u 2020, e prime 10 economie cù novi focolai HPAI di pollame sò: Ungheria, 273, Taiwan, Cina, 67, Russia, 66, Vietnam, 63, Polonia, 31, Ci eranu 11 in Kazakhstan, 9 in Bulgaria, 8 in Israele, 7 in Germania, è 7 in India. E prime 10 economie in quantu à u numeru di pollame cullate in a nova epidemia HPAI sò: Ungheria 3,534 milioni, Russia 1.768 milioni, Taiwan, Cina 582.000, Kazakhstan 545.000, Polonia 509.000, è Australia 434.000. , Bulgaria 421.000 culombi, Giappone 387.000 culombi, Arabia Saudita 385.000 culombi, Israele 286.000 culombi.
 
Da u 1 di ghjennaghju à u 16 di nuvembre di u 2020, 2 novi focolai HPAI di pollame sò stati in Cina cuntinentale, cumprendu 1 focu HPAI sottotipu H5N6 in Contea di Xichong, Cità di Nanchong, Pruvincia di Sichuan, è 1 focu di pollame in u Distrettu di Shuangqing, Cità di Shaoyang, Provincia di Hunan In u focu HPAI di sottotipu H5N1, i dui focolai anu causatu un totale di 10347 pollame suscettibili, 6340 casi infetti, 6340 casi mortali, è 4007 pollame uccisi. Durante u listessu periodu, 5 focolai HPAI di sottotipu di cignu salvaticu H5N6 sò stati in Xinjiang.
 
Parolla chjave trè: Salmonella
 
A Salmonella diffusa cuntinueghja à creà risichi, pruvucendu u ricordu d'ova / pollu, mentre chì a malatia di Newcastle pare esse relativamente calma
 
In u 2020, ci sò state parechje suspettate di infezioni da salmonella in prudutti alimentari è agriculi in u mondu sanu, cum'è cipolle in i Stati Uniti, ova in Francia, pollu in Polonia, è una certa marca di torta in Cina.
 
Sicondu un raportu publicatu da i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC), ci sò stati 6 focolai di salmonella in i Stati Uniti in u 2020 (da u 18 di nuvembre), cumprese 1 infezzione umana cù Hadar Salmonella suspettata di esse causata da u cuntattu cù u pollame in u cortile. , Accadutu in tutti i 50 stati di i Stati Uniti, un totale di 1659 casi sò stati segnalati, di i quali 326 sò stati ricoverati in ospedale è 1 hè mortu. U sequenziamentu sanu di u genomu di Salmonella isolatu da 1493 casi è dui campioni ambientali mostranu chì 793 (53,2%) ceppi isolati eranu resistenti à l'acidu amoxicillina clavulanica (tassiu di resistenza 1,5%), a streptomicina (47,3%), a tetraciclina (47,6%) è à altri antibiotici convenzionali sviluppatu resistenza.
 
Parolla chjave quattru: riduce a resistenza è riduce a resistenza à i farmaci
 
A riduzzione di a resistenza è a resistenza à a droga hè stata u focu di l'industria per parechji anni. In u 2020, serà più impurtante per via di l'implementazione di pruibizioni d'alimentazione in Cina in u 2020.
 
A riduzione di resistenza hè un modu, micca una fine. U prublema di a resistenza antimicrobiana hè diventatu un prublema in u mondu, è hè una di e più grandi minacce per a salute per l'omu è l'animali. Prova à distrughje u prugressu è e rializazioni fatte da a medicina muderna è a medicina veterinaria moderna da più di 100 anni. Oghje ghjornu, dopu à parechji anni di "pruibizioni anti-antimicrobiali" sò stati messi in opera, e economie sviluppate cum'è l'Unione Europea è i Stati Uniti anu fattu prugressi in a riduzzione di l'usu di droghe antimicrobiali per l'omu è l'animali, ma u prublema di a resistenza à i farmaci antimicrobici. hè sempre in evoluzione. In listessu tempu, l'Organizazioni Mundiali di a Sanità è l'Organizazioni Mundiali per a Salute Animale si coordinanu cù i paesi per rinfurzà a sorveglianza è a ricerca, è e economie in via di sviluppu seguitanu dinò.
 
Sicondu a nova legislazione introdutta da l'Unione Europea in 2019, tutti l'antibiotici agriculi cunvinziunali, cumpresi tutti i trattamenti preventivi per i gruppi animali, seranu pruibiti da u 28 di ghjennaghju di u 2022. In questu sensu, i Stati Uniti anu fattu un forte negativu è dicenu chì era u mutivu di a creazione di barriere commerciali. U Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti hà dichjaratu chì sta regulazione "ùn hà micca una basa scientifica affidabile".
 
In u 2020, a pruibizione di l'antibiotici alimentarii in Cina hè stata ufficialmente messa in opera, mettendu in risaltu una rivolta di anti-antibiotici. Tuttavia, a rilevazione di droghe veterinarie proibite in ovi, polli, ecc. Hè accaduta una dopu l'altra. In listessu tempu, Chia Tai Group è Cargill anu lanciatu successivamente u pollu Raised Anti-Resistant (RWA) in u mercatu cinese. L'11 di ghjennaghju di u 2020, u Gruppu CP hà lanciatu i prudutti antifungali di Benja in u magazinu Beijing Hema Xiansheng Shilibao. Inoltre, Jilin Youshengda Agricultural Technology Co., Ltd. prumove dinò cun vigore u so pollu non resistente Qianbaihe in linea è fora di linea.
 
Parolla chjave cinque: allevamentu micca in gabbia
 
A pupularità di e gabbie micca ingabbiate in Europa è in i Stati Uniti hè calata leggermente, ma l'attenzione di alcune economie in via di sviluppu hè aumentata tranquillamente
 
Da i dati ufficiali attuali, i paesi di l'UE chì guidanu u miglioramentu di u benessere di l'animali ùn anu fattu assai prugressi in i campi di pollame è di porci in l'ultimi dui anni, è l'animali domestici cum'è i cunigli anu attiratu più attenzione. Sicondu i dati publicati da u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti, à marzu 2020, ci sò 60 milioni di ghjalline libere senza gabbia (17,8%) in i Stati Uniti, è 19,4 milioni di galline ovatrici organiche (5,4%). Ci hè 257,1 milioni di ghjalline (76,4%) di ghjalline stancatrici tradiziunalmente allevate.
 
In u 2020, u Brasile hà da vede novi tendenzi in a prumuzione di gabbie senza gabbia. Dopu chì a Cumpagnia Alimentare Brasiliana (BRF) hà annunziatu chì acquisterebbe ova micca cresciute in gabbia per trasfurmà prudutti cum'è furmagliu, pane è altri prudutti da settembre 2020, u gigante di l'ova brasiliana hà dettu in nuvembre di u stessu annu chì investerà in novi 2,5 milioni d'ovi micca cresciuti in gabbia. Prughjettu Chicken.
 
In Cina, prumove e galline chì ponenu micca in gabbia significa saltà u sviluppu, è e risorse terrestri è acquatiche sò ancu dui fattori maiò chì devenu esse cunsiderati. L'UE è i Stati Uniti sò in transizione à l'agricultura senza gabbia nantu à basa di gabbie arricchite, mentre chì l'agricultura à grande scala in Cina hè principalmente ingabbiata. Oltre à l'investimentu attuale in gabbie ovatrici arricchite in gabbie in Cina da u Gruppu Chia Tai, a maiò parte di e cumpagnie si trovanu trà aspettà è vede è swing. Tuttavia, Metro hà inclusu u mercatu cinese in u so impegnu futuru di cumprà ova micca in gabbia, chì hà ancu attiratu una grande attenzione da l'industria di u stratu cinese. In più, Shanxi Pingyao Weihai Ecological Agriculture Co., Ltd. hà cooperatu cun Nestlé per custruisce un sistema di rigistru senza benessere senza gabbia per e galline poste.
 
Parolla Chjave Sei: Vulnerabilità
 
A vulnerabilità hè impurtante in a catena di fornimentu di l'industria alimentare è avicula, è si estende e so antenne à u campu di u benessere di l'animali
 
In cuntrastu à e previsioni di studiosi, esperti è agenzie di cunsultazione in parechji campi in u primu stadiu di u focu di a nova epidemia di corona, in i primi trè trimestri di u 2020, a macellazione di i broiler in i Stati Uniti serà menu affettata è hà realizatu un annu -crescita annuale di 8% in Aostu, per via di l'aumentu di a dumanda d'impurtazione da a China. U vulume d’esportazione di carne di pullastru in i Stati Uniti hà ancu aumentatu significativamente annu à annu; a capacità di pruduzzione di carne di pullastru in China si hè ripresa di manera cuntinua, è l'impurtazioni anu aumentatu significativamente da annu à annu. A ghjudicà da l'ultimu rapportu di previsione di u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti, a produzzione globale di polli è u cummerciu di importazione è esportazione continueranu à cresce in u 2020.
 
Tuttavia, a flessibilità di a produzzione di polli è a resilienza di u cummerciu di polli in u 2020 sò un pocu cumuni paragunevuli cù a fragilità di a catena di frittura di polli è d'ova. Per esempiu, u trasportu di polletti è ova è l'introduzione di polli ancestrali in Cina anu distruttu un gran numeru di polli. Per un altru esempiu, e ghjalline di 1 ghjornu incubate in Paesi Bassi ùn pudianu micca esse trasportati versu e so destinazioni. Sò stati eutanasiati è l'ove da cova sò state distrutte. U mutivu principale era chì u trasportu in Africa era statu suspesu per via di a nova epidemia di corona, è i paesi africani chì si basanu assai nantu à l'importazioni di sumenti di sementi Per i pruduttori di pollame, a produzzione hè difficiule da gestisce. I dati mostranu chì prima, Ghana, Congo, Nigeria è Costa d'Avorio anu introduttu 1,7 milioni di pulcini di un ghjornu ogni mese, è a maiò parte di sti pulcini di u paese esportatore sò stati distrutti dopu a sospensione di a spedizione.
 
Dunque, parechji partiti anu suscitatu grandi preoccupazioni per a fragilità di a catena di fornimentu di pollame è di benessere di i pollame. U Duttore Temple Grandin, Prufessore di Scienze Animali à l'Università Statale di u Colorado, hà dettu: "Avemu da fà qualcosa per rende a catena di fornimentu di pollame è animali di fattoria più flessibili. L'usina di trasfurmazione s'hè interessata ".
 
Dapoi u 2020, à causa di l'impattu di a nova epidemia di corona, e persone in i paesi di l'UE anu riduttu relativamente u numeru di manifestazioni è attività di pressione nantu à u benessere di l'animali. Tuttavia, ancu quandu a situazione di prevenzione è di cuntrollu di a nova epidemia di corona hè stabile, urganizaranu manifestazioni è sfilate per esercità pressione. I Stati Uniti anu vistu ancu una calata di l'attinzioni à u benessere di l'animali per via di l'impattu di a nova epidemia di corona. Osservatori di l'industria anu dettu chì, ancu se l'industria hà pigliatu misure di abbattimentu più cumplette contr'à pollame è porchi suscettibili dopu à u scoppiu di l'influenza aviaria altamente patogenica è di a peste suina africana in u pollame, ùn hà ancu fattu un bonu travagliu in emergenze sanitarie chì ùn sò micca animali. Per preparà, hè necessariu aumentà a ricerca è truvà una via di soluzione fattibile.
 
Parolla Chjave Sette: Anti-cuncurrenza
 
I risichi di u cummerciu internaziunale sò assai al di là di a capacità di l'industria di prevede è cuntrullà, è l'anti-cumpetitività hè più realistu
 
Sin'à avà, e neguziazioni nantu à a pulitica di a cuncurrenza in l'Organizazione Mundiale di u Cummerciu (OMC) sò state fermate da guasi 16 anni consecutivi, è e guerre cummerciale chì si focalizeghjanu nantu à e lite tariffarie sò affaccate una dopu l'altra. A ricerca basata annantu à l'eventi tipichi mostra chì se u cumpurtamentu anti-cumpetitivu in una certa industria in una certa economia si espande, averà un impattu annantu à u cummerciu internaziunale di prudutti in questa industria è u sviluppu di a stessa industria in altre economie in parechje forme diverse .
 
Per l'industria di u pollame, u cummerciu di carne è ovi di pollame hè sempre statu un focusu maiò di l'attenzione di l'industria, è a nova epidemia di influenza aviaria mensile hà resu u più cumplicatu cummerciu internaziunale di prudutti di pollame. Per esempiu, u 27 di lugliu di u 2020, ci era una nova aspettativa in a disputa di tariffu di u cummerciu di u pollame di ottu anni trà i Stati Uniti è l'India. U pannellu di arbitramentu di l'OMC hà accettatu u listessu ghjornu di rimandà a decisione di sta disputa, è si prevede di fà una decisione prima di ghjennaghju 2021. A disputa trà e duie parti risiede principalmente in u fattu chì a parte indiana ùn alzassi u strettu cuntrollu misure per l'importazione è l'esportazione di prudutti di pollame, è a parte di i Stati Uniti hà dunque aduttatu misure per impone un tariffu di 450 milioni di dollari americani à i prudutti indiani.
 
Dapoi u 2020, à causa di l'impattu soprapposti di a nova epidemia di corona, parechji paesi anu suspesu l'esportazioni d'ova è l'importazione di polli, è a catena di l'industria di e proteine ​​animali americane hà messu in ballu una marea di cumpurtamenti anti-cumpetitivi chì danneghjanu l'interessi di e splutazioni / rivenditori per via di à a disparità in a catena di furnimentu, in particulare in u campu di vacca. U più intensu, seguitatu da carne di maiale, pullastru è ova; dopu à sette anni di cumpurtamentu anti-cumpetitivu, certi giganti di pruduzzione di polli in i Stati Uniti anu manifestatu a so sincerità di pettu à e decisioni ghjuridiche, è i giganti di l'ove di i Stati Uniti sò stati ancu citati in causa per presunta manipulazione di i prezzi di l'ove.
 
Oghje ghjornu, u mercatu di u pollame di alcune economie in via di sviluppu mostra ancu l'impulsu di u cumpurtamentu anti-cumpetitivu, cum'è u mercatu di l'ova cinese.
 
Parolla Chjave Ottu: Cuntrattaccu per tumbà ghjovani galli di 1 ghjornu
 
Impulsata da e richieste di tutti i settori di a vita, impegni di acquisti à u dettagliu è innovazioni tecnologiche in l'identificazione sessuale di l'ova di riproduzione è di embrioni, a Svizzera hà promulgatu una legislazione in 2019 per pruibisce u sbuffulamentu di cazzi d'un ghjornu. A Germania è a Francia anu lanciatu una nova onda di legislazione. A legislazione ùn hè micca luntana.
 
Perchè u ghjovanu gallu cresce è ùn depone micca l'ova è a carne ùn hè micca abbastanza bona per esse tombata, a pratica di sculaccià ogni annu centinaia di miliardi di giovani galli d'un ghjornu hà suscitatu una grande preoccupazione in tutta a sucietà, è in l'UE i paesi anu messu legislazione per risolve stu prublema. L'azzioni nantu à u prublema si riscaldanu. Dopu chì a Svizzera hà intruduttu a pruibizione di caccià u ghjovanu gallu di 1 ghjornu, l'Allemagne è a Francia anu iniziatu à presentà prughjetti di legislazione. Quattru organizzazioni di benessere animali in i Paesi Bassi anu dumandatu à u primu ministru di seguità l'esempiu di a Francia è di a Svizzera è di mette in opera a pruibizione olandese in 2021.
 
Cù l'applicazione industriale di a tecnulugia innovativa di identificazione sessuale di embrioni di uova di ripruduzzione, parechji grandi gruppi di vendita cum'è Aldi Group è Carrefour anu dichjaratu chì cesseranu à pocu à pocu d'acquistà ova produtte da u sbuchjulaghju di i capi di u sistema di cova di u ghjallu di 1 ghjornu. compra è vendita. Rispondi à tumbà l'ova (RespEGGt). In listessu tempu, hà ancu attrattu capitale per investisce in una serie di cumpagnie start-up per fà tali ricerche tecnologiche, è u campu di ricerca è sviluppu si hè allargatu da u sistema di incubazione di a gallina chì pone à u sistema d'incubazione di l'anatra di carne. In fattu, già in u 2008, a sucietà tedesca Selegg hà iniziatu à sviluppà sta tecnulugia. Dopu più di 10 anni, u primu batch d'ovu di contrattaccu hè statu vendutu in 9 supermercati in Berlinu, Germania in u 2018.
 
À u principiu di u 2020, circadori di duie università tedesche è un istitutu di ricerca anu dumandatu una brevettu di stu tippu di tecnulugia, chì pò determinà u sessu di l'embrione di uovo u terzu ghjornu di incubazione cun un percentuale di precisione di 75%, mentre a precisione tariffa determinata à u sestu ghjornu Finu à 95%. In uttrovi di u listessu annu, a start-up israeliana SOOS hà fattu novi progressi in ricerca è sviluppu tecnulugicu. U CEO di SOOS, Yael Alter, hà dettu chì, da a perspettiva di u benessere di l'animali, l'ovu di ripruduzzione di e galline chì ponenu devenu esse incubate u settimu ghjornu (gaddini). A forma di u corpu vivu hè stata furmata) prima di l'identificazione di embrioni maschili è femini è di a distruzzione di l'ultimi, ma hè difficiule da ottene. Dunque, SOOS hà sviluppatu una nova tecnulugia per a cunversione sessuale di l'ova di ripruduzzione, studendu l'acustica cellulare è cambiendu e cundizioni ambientali di l'incubatore, cunvertisce geni maschili in geni femminili funziunali. Hà rivelatu ancu chì l'usu di sta tecnulugia pò aumentà a percentuale di eclosione di pulcini femine à 60%, è si prevede di ghjunghje à 80% in u futuru.
 
Parolla Chjave Nove: Sana è Sostenibile
 
Salute è sustenibile hè diventatu u cuncettu principale in parechji campi cum'è l'industria avicola, è a pratica hà da affruntà più sfide
 
A crisa climatica s'hè intensificata è hà evolutu, u prublema di a resistenza à i farmaci hè diventatu di più in più severu, è a pandemia COVID-19 hà publicatu in permanenza avvertimenti: a stretta relazione trà e persone, l'animali è l'ambiente naturale hè diventata assai tensa è ancu peghju. À questu scopu, e Nazioni Unite, l'organizazioni internaziunali è i guverni di parechji paesi anu attribuitu una grande impurtanza è preoccupazione à questu. Anu stabilitu obiettivi è pigliatu impegni per riduce l'emissioni di gasu à serra. Anu studiatu è publicatu un numeru di prutezzione di l'animali salvatichi, prutezzione di a biodiversità, è prutezzione di e zone umide / risorse d'acqua. / Terrenu, è leggi è regulamenti cunnessi per rinfurzà a biosicurezza, prevene è frenà e malatie zoonotiche. Per esempiu, a Cina pratica a prutezzione di e risorse d'acqua è prumove a guvernanza ambientale. In u 2020, hà promulgatu a "Legge di Biosicurezza" è hà publicatu una interdizione di u cummerciu illegale di animali salvatichi, è parechji lochi in tuttu u paese anu ancu messu in opera misure per chjode i mercati di cummerciu di pollame in diretta.
 
Oghje ghjornu, l'industria di u pollame glubale custruisce novi prughjetti è sviluppeghja novi prudutti basati annantu à i so costi accessibili, per praticà è prumove ciò chì credenu sano è sustenibile.
 
Tuttavia, a cuntribuzione di u cummerciu internaziunale di carne di pollame, ova è altri prudutti alimentari è agriculi in questu sensu hè stata ignorata o ancu malinterpretata da l'industria. Sicondu u cuncettu di sviluppu sanu è durevule introduttu da e Nazioni Unite, a so FAO, UNEP è altre istituzioni, e sfide di a crisa di l'acqua è di a scarsità di risorse terrestri di fronte à alcune economie diventanu sempre più severi, influenzendu direttamente u sviluppu sustenibile di l'umanità è u pianeta. I prudutti alimentari è agriculi cum'è carne di pollame è ova, chì cunsumanu menu risorse d'acqua è di terra in u prucessu di produzzione, sò esportati in crisa d'acqua, scarsità di risorse terrestri, è u prucessu di produzzione di bestiame è di pollame cunsuma più acqua è prudutti agriculi attraversu u cumerciu internaziunale conforme canali. Un ecunumia cù risorse terrestri per fà una cuntribuzione positiva à u sviluppu durabile glubale è à u miglioramentu ambientale. Tuttavia, ci sò sempre parechje difficultà. Da stu puntu di vista, a salute durevule mette in risaltu a guvernanza glubale, u sviluppu industriale è a coordinazione mundiale, è e misure attuali pigliate da a Cina è da altre economie in carne è in altri prudutti alimentari è agriculi sò ancu ligati à migliurà l'ambiente naturale è prutegge e muntagne verdi è acque verdi. Ùn hè micca inrelata.
 
Parolla chjave dece: trasfurmazione digitale
 
Cù l'avventu di l'era 5G, a trasfurmazione digitale di a catena di l'industria avicola hè passata da a ricerca concettuale à u cumbattimentu propiu
 
Cum'è Carrefour hà introduttu a tecnulugia blockchain di IBM in Francia per l'analisi retrospettiva di u pollulu è altri prudutti è l'implementa in u 2019, sempre più cumpagnie di produzzione avicole anu cuminciatu à cooperà attivamente cù e cumpagnie di a catena di fornimentu è altri partiti per entrà in i blocchi di pollo è uova. tappa di applicazione è di prumuzione di a tecnulugia di a catena. Per esempiu, u produttore indonesianu di pollame Belfoods, u gigante di l'ova francese Avril Group, ecc.
 
In listessu tempu, l'Internet di e Cose è i robot continuanu ancu à ricerche approfondite ottenendu l'applicazioni iniziali. SugarCreek, una sucietà americana chì furnisce bacon, polpette, salsicce è prudutti di pollu per i mercati di a ristorazione è di a vendita al dettaglio, hà recentemente adupratu a tecnulugia IoT in e so fabbriche rinnovate per cunnesse apparecchiature, sensori è sistemi per ottene risparmi di costi è Permettenu à i fornitori di SugarCreek di accede sicuramente à u macchine di l'impresa à distanza. Sicondu un raportu da CNN in i Stati Uniti in lugliu 2020, per via di l'impattu di a nova epidemica di a corona è per a mancanza di travagliu in i stabilimenti di trasfurmazione di carne per parechji anni, parechji trasformatori di carne cum'è Tyson Foods in i Stati Uniti sò accelerà u sviluppu di robot per rimpiazzà a carne artificiale. Tagliu. Sicondu u listessu rapportu da u Wall Street Journal, ingegneri è scienziati di Tyson Foods, cù l'aiutu di cuncettori di l'industria automobilistica, stanu sviluppendu un sistema di disossatura automatica per uttene u scopu di tumbà è trasfurmà quasi 40 milioni di polli ogni settimana.
 
Oghje ghjornu, a ricerca è u sviluppu è l'applicazione di a tecnulugia digitale si sò allargate à u campu di a produzzione di pollame à più livelli. Per riduce u risicu di l'impiegati chì anu cuntrattu u novu virus di a corona, Tyson Foods hà avà messu in opera algoritmi di traccia di l'infezioni è prucedure di "monitorizazione è test" in i so stabilimenti di trasfurmazione di carne. U 25 di settembre di u 2020, u duttore Jason Guss, CEO di Iterate Laboratories, hà introduttu un "dispositivu sensibile purtabile" adupratu in u prucessu di produzzione di pollame à l'industria avicole americana. Stu dispusitivu hè cuncepitu secondu i principii ergonomichi è hè cunnessu à u guantu. Pò monitorà è prevede continuamente l'ergonomia di l'impiigati è i prublemi cunnessi à a fatica, è fornisce dati in tempu reale à i dirigenti per assicurà a sicurezza di l'impiegati è migliurà a ritenzione di l'impiegati, chì ponu risolve l'industria avicola Alcuni di i costi elevati è di i prublemi più urgenti affrontati-alta rotazione , ferite, impegnu bassu è mancanza di cuscenza di e prestazioni persunali.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di posta: Sep-23-2021