nutizie

1. U patogenu hè cumplessu: In a maiò parte di i casi, a sacculite à l'aria ùn hè micca una sola malattia, ma un sintimu d'infezzione sistemica. Batterie, virus, micoplasma, gestione di l'alimentazione, ecc. Ponu tutti causà sacculite aria.
2. Cattivu ambiente: disinfettazione incompleta, ventilazione insufficiente, troppu gasu dannusu hè spessu accumulatu in casa, se a concentrazione di ammonia in l'aria hè troppu alta, danneghja i cili di e vie respiratorie, riduce a secrezione di mucus, è causanu malatie in i pulmoni, è i sacchetti d'aria influenzeranu l'intestinu grossu U tassu di liquidazione di i bacilli è di l'altri agenti patogeni hè assai riduttu, è a presenza di sacculite à l'aria hè inevitabile.
3. Difficultà in a medicazione: Da u puntu di vista anatomicu, u muru di u saccu di l'aria hè assai magru è ci sò pochi vini sanguini. Hè difficiule per a droga per ghjunghje à una concentrazione efficace in u saccu di l'aria. Ciò rende difficiule per a sacculite aerea di esse trattata clinicamente in modu efficace, chì pò causà gravi conseguenze.
4. Struttura particulare: Ci sò nove sacchetti d'aria, chì sò furmati da i rami di i bronchi è di i pulmoni. E caratteristiche strutturali interconnessi di "tratti respiratorii superiori-pulmoni-sacchi d'aria-ossa" facenu chì u corpu di carne formi un sistema semi-apertu. I microorganismi patogeni in l'aria ponu facilmente entre in l'osse attraversu e vie respiratorie superiori, pulmoni è sacchetti d'aria per formà infezioni sistemiche. Inoltre, perchè ùn ci hè micca diafragma, a cavità toracica è a cavità addominale sò strettamente cunnesse, è hè faciule da causà infezioni di sacche d'aria dopu chì u trattu digestivu si faci. Queste caratteristiche sò i motivi principali di l'occurrenza frequente di sarcocistite.
 
Sintomi di sacculite aria
I sintomi respiratorii di a malatia sò evidenti. Aprite a bocca è allungate u collu per respirà, sibilante, sbattulà u nasu, ronfiu, testa gonfia, ochji gonfi, irrigazione, gonfiore individuale, letargia, perdita di appetitu, o ancu abolizione, sete aumentata, diarrea giallu-bianca, piume Allentate è disordinate , artigli di corona sordi, secchi è sordi.
Sintomi dissettanti
In casu di morte, a corona hè viola è a bocca hè piena di mucus. In i casi severi, a pelle sottu à l'addome pò esse tagliata per vede grassu giallu o esudatu infiammatorio. Aprite a cavità addominale, i sacchetti d'aria toracica sò pieni di materiale simile à u furmagliu giallu, effusione pericardica, è i sacchetti d'aria addominali sò materiali spumanti è gialli cum'è u furmagliu. U 30% di i morti anu lesioni pericardite è perihepatitis, splenomegalia, picculu intestinu viotu, cavità nasale A trachea hè piena di mucus! U fegatu hè un pocu gonfiu, a pericardite, a periepatite, i sacchetti d'aria sò turbi, i casi gravi anu materiale simile à u furmagliu giallu è biancu, peritonite, è un stratu di materiale simile à u furmagliu giallu è biancu (lesioni tipiche) hè avvoltu intornu à u pulmone sanu, è i pulmoni sò congestionati, Sanguinamentu, sanguinamentu di a gola, sanguinamentu tracheale severu. Ùn ci hè micca cambiamentu evidenti in a papilla di u stomacu glandulare, nisun cambiamentu in u stomacu musculu, tuttu l'intestinu hè congestionatu, a membrana mucosa cade, è u rene hè gonfiu (emorragia interstiziale).
 
Da a struttura anatomica, i sacchetti d'aria di i broileri sò assai fini, u stratu internu hè un stratu unicu di epiteliu pianu, è l'epiteliu columnaru ciliatu hè solu à l'apertura, è u stratu esternu hè un unicu stratu di epiteliu pianu chì hè continuu cù a serosa. Trà i dui strati di epiteliu hè u tessutu connettivu fibrosu, chì cuntene fibre elastiche, ùn hè micca solu magru in struttura, ma hà ancu pochi vini sanguini. Dunque, dopu chì i sacchetti d'aria di u broiler sò infiammati, hè difficiule per i farmaci assorbiti di ghjunghje à una concentrazione efficace in i sacchetti d'aria per mezu di metudi di medicazione convenzionali cum'è iniezione, bevande, alimentazione mista, ecc. Ciò rende difficile ottene un trattamentu efficace di l'aria sacculite in pratica clinica. Hè faciule di causà gravi cunsequenze.
1. Strettamente disinfettà. (Disinfettazione di l'acqua potabile, cù disinfettazione)
2. Sceglite u megliu modu di vaccinazione. (Piantine liofilizate è piantine oliu sò esentate)
3. Rinfurzà a gestione è a cumunicazione. (Riduce a densità di calza, aumenta u ventu, è evite l'usu di a muffa)
4. U trattamentu di e malatie respiratorie deve esse basatu annantu à a causa è i sintomi.

 


Tempu di posta: Sep-23-2021