Lettera CEO

Cari Amichi:
Benvenuti à visità u situ web di Ginye.

Cù decine d'anni di sforzi, Ginye Biotech hà fattu tanti successi rimarchevuli. Cusì, in nome di u nostru persunale, mostru u mo ringraziamentu à tutti l'amichi chì anu sustinutu sinceramente u sviluppu di Ginye.

Sostenemu a filusufia cummerciale orientata à l'omu è praticemu a missione di "trasfurmà a gestione scientifica è a tecnulugia à a produtività". Travagliemu assai per esse specializati in l'industria sanitaria animale è ben preparati per ogni sfida. Cù l'ubbiettivi di farseeing è e bone pratiche, simu fiduciosi per fà chì Ginye vince a soddisfazione di i clienti, di i salariati, di a sucietà, di u guvernu è dinò s'impegna à furnisce una medicina qualificata è un serviziu prufessiunale per tutta a sucietà.

Dopu avè rivedutu a nostra storia è avvisu in vista di l'avvene, capimu chjaramente chì i successi passati saranu passageri cum'è un nuvulu fugace se semu cuntenti di e cose cume sò è ùn pudemu micca fà prugressi. Ùn pudemu micca ghjunghje à un futuru gluriosu senza una ricerca costante di i nostri scopi è obiettivi. Cù e tappe di a riforma, Ginye travaglia assai di più per uttene u scopu di prumove u sviluppu di a scienza sanitaria di l'animali, eliminendu i dolori è e malatie di l'animali è migliurà a salute umana. Aspettemu cun impazienza di stabilisce una vasta gamma di amichevuli è di partenariatu cù tutte e persone intornu è di fà i nostri sforzi ininterrottamente per creà un futuru più gluriosu.

Maghju, 01,2020